Follow

Wednesday, May 1, 2013

My Precious Iris ?

Ok Assalamualaikum ..



aku memang dah semput semput tunggu buku Mypi (My precious Iris) ni sampai Johor.. aku boleh jadi gila.. harap haraplah boleh beli dan terus baca lepas periksa PMR nanti ..Amin ~.*jap ..boleh bertahan ke sampai lepas PMR?*  hehe. .. Buku ni memang best walaupun aku belum baca lagi tapi aku tahu yang buku ni memang superbb habislah !Cerita ni  banyak mengaitkan tentang agama Islam yang sangat sangat Indah. Orang-orang yang dah baca MYPI ni  kata bila baca je sampai tengah tengah ,, dah berbaldi baldi air mata .. uwaa jelesnyee kat orang yang dah baca buku ni !


Buku ni adalah sambungan daripada buku I love You Stupid( ILUS ).. nukilan Melur Jelita.. walaupun bukanlah cerita yang sebenar ,, tapi bila baca je  macam kita boleh imagine depan mata .  ! memang best gilaa la ! Buku I Love you Stupid pasal blablabla .. part paling best bila cerita pasal negara Kemboja,, di  buku nilah memang banyak mengajar aku erti persahabatan ,, kesetiaan ,, dan yang paling penting tentang agamaku dan buat aku semakin cintakan agama Islam dan juga kepada Allah. Kadang kadang memang boleh bawa kepada mata yang membengkak bila baca ..

ada satu lagi buku nukilan Melur Jelita iaitu Awak Suka Saya Tak? (ASST).. aku takde buku ASST ni tapi aku dah baca sikit.. memang superbb habiss.. citer dia memang umpphhh ! tapi novel ASST tak berapa sesuai dengan umur aku sekarang ,sebab buku tu cerita pasal percintaan yang banyak dugaan  ..*walaupun saya dah remaja tapi bukan dewasa* jadi aku tak beli dan tak baca habis.. sesuai untuk orang dewasa .. tapi ILUS dan MYPI sesuai untuk umum..hehe




Melur Jelita ada tiga buku yang memang Ohsem dan menjadi bestseller novel ! :-

Awak Suka Saya Tak?
I Love You Stupid
My Precious Iris .

nak beli ?
belilahh.. hehe
"Baca lah dengan mata hati."

#tahun ni tak nak baca novel sangat .. kalau boleh tak nak pun  -.-.. nak PMR ..muehehe

4 comments:

  1. uuuuu~~suka baca novel jiwang jiwang ke dik?? =P

    5 Jenis roommate yang mungkin anda temui

    http://iniblogabangkamil.blogspot.com/2013/04/5-jenis-roommate-yang-mungkin-anda.html

    ReplyDelete
  2. wow, bestnya, hehehe, rasa macam nak beli jer^^

    ReplyDelete
  3. ::yang Iris saya tak baca lagi. :'( tapi novel yang dua tu,superb best! :)

    ReplyDelete
  4. ahhaha... mmg ohsem!! kalau akk mmg xtahn nak baca.. baca je.. baru leh fokus exam..ngeh7 ~~

    ReplyDelete