Follow

Thursday, May 30, 2013

Mengapakah ?

Mengapakah ?
ayah dan abang-abang aku tengok wrestling , orang bergasak ..
kadang-kadang aku pun tumpang se TV tengok juga sebab bosan
aku boleh kira berapa kali aku tengok wrestling
dan aku tak paham
mengapa diorang gaduh gaduh , bertumbuk dan membahayakan diri
berpakaian seksi dan aku tengok pun seksa
boleh pecah limpa kang nanti ..
nak tunjuk siapa kuat kah ?
ayoyoyooo

dan gaduh gilir gilir pulak tu ?
siap pass - pass kat kawan lagi suruh belasah..
kenapakah ?
aku takkan paham mengapa mereka begitu ...
merebutkan tali pinggang emas kah?
apakah itu ? pffttt
adakah anda tahu  mengapa ?



No comments:

Post a Comment