Follow

Saturday, June 8, 2013

Trip Masa Cuti . Haha


spongebob dan patrick yang kiut miut..

Tajuk macam gempak ..sebenarnya , bukan lah niat nak kepoh kepoh  .. tapi meh sini aku kongsikan apa yang aku dah buat masa cuti sekolah 2 minggu ..

sebenarnya ..

aku duduk rumah je .. tak gi mana mana pun.. sadis sungguh .=..= Tapi tak apalah asal hati ku bahagia *ececeh* .Walaupun duduk di rumah je , tapi tiap tiap hari aku pergi  tawaf kat  dalam rumah . Kejap kejap nak pi dapur , pastu pergi ruang tamu. Sambil tengok tv sambil mulut pun berexercise untuk kunyah laju laju.
Tapi yang bestnya berat badan still tak naik .. maintan je ..ewahh , jeles tak wei ?. muehehe.

Meh la sini aku kongsi tempat tempat menarik yang aku pergi di masa cuti . Tak payah keluar duit punn .. Stay Calm dan duduk rumah .Anda pun boleh pergi sambil berlari mengibarkan rambut penuh bangga,,,eh ? takde kena mengena.. huk alohh..antara tempat nya adalah ..

jeng
jeng
jeng

korang dah tahu dah pun....
oh ye ..gambar gambar dicilok daripada pakcik weheartit

ni bukan lah bilik tidur aku.. tapi biliknya sungguh lawa la sehh ,, simple je.. aku suka dan aku  jeles tengok... =..=''
dapur oh dapur.. please be kind to me.


watching kick buttowski yang serious cool .. dan juga spongebob kat ruang tamu.. Kalau pagi dan petang memang aku "konker" ah tv tu.. takde keje..


muehehe


dan homework

aku sentuh pada seminggu yang terakhir...baru sibuk sibuk nak buat. Tapi aku tak sedar diri , walau ada banyak keje sekolah pun , kadang kadang curi curi online .. ahakk 

inilah hakikat seorang pelajar. Marilah kita berusaha ke arah yang lebih baik.. 

B-E-R-U-S-A-H-A- !



THE END 



No comments:

Post a Comment