Follow

Tuesday, June 4, 2013

What In My Mind ?

Assalamualaikum ,
what in my mind ? maksud aku *berimaginasi* atau bahasa pasarnya *berangan* =..=''



al maklumlah sebagai seorang pelajar yang semakin meningkat remaja *ececeh*.. makin banyak perkara yang ada dalam minda aku ni..

let say la.. bila cikgu tengah mengajar , aku sibuk pikir .. ermm hari ni ada citer apa kat tv ? kucing aku tengah tidur ke ? for your information.. perkara yang aku buat ni adalah perkara yang tak bagus untuk dicontohi .. *berimaginasi semasa belajar* waa.. dah terbukti aku tak fokus dalam kelas , alamakkk.. sekali sekala.. ni kalau cikgu aku baca ni... adeyyy.. aa. cikgu saya minta maaf ..

waktu yang paling aktif minda aku menerawang memikirkan perkara yang gila gila adalah semasa duduk kat dalam kereta untuk waktu yang lamaa.. macam kat lebuhraya lahh
masa tu memang otak aku aktif menghasilkan gambaran yang menarik.. uwaa. aku dah kritikal.. dan yang paling parah aku akan bercakap seorang diri dengan penuh konfiden sekali.. fulamakkk.. -..-''

ok the end.. tak de idea nak update lagi .. muehehehe

bak kata spongebob

imaginasi :B

No comments:

Post a Comment