Follow

Sunday, August 11, 2013

Mr Beready . .

Assalamualaikum

Jadi hari ni , aku tiba tiba je buang tebiat nak kongsikan alat alat tulis sekolah yang aku guna. Yang pertamanya , aku cuma nak kongsikan barang barang aku yang aku guna tersangatlah cun ~. 
Barang barang ni memang berjasalah pada aku. Bagi aku setiap barang mempunyai nilai sentimental value nya yang tersendiri . Walaupun ianya hanya barang , tapi kita tak patut nak sakiti nya . Erk , aku mention sakiti ke ? . Tapi aku pun jahat juga , pen habis dakwat , aku tinggalkan pen itu terkapai kapai mencari arah. Walawei , ayat puitis terlampau . :p

ok. , let's start !


cakap hai pada mr. beready . Ok , namanya beready.

Aku panggil mr . beready sebab pencilbox ni warnanya hitam Eh , ada kena mengena ke ? Taklah sebab jenama tu haa..dan. Hitam kan menawan . Yeah , mr . beready memang menawan hati aku bila first time aku nampak ., terus sambar. Lagi satu , walaupun aku ada banyak pencilbox lain , tapi ni jelah yang aku paling suka. Tak lengkap hidup tanpa pencilbox tersayang ni.. Walaupun pergi jalan-jalan aku tetap bawa. Annoying gila kan ?~.

Oh ye ! , mr ni. ada family , jangan main main .. jeng jeng jeng..

Keluarga Bahagia.

Anak anaknya yang "macho". Tapi semua dah jadi SEJARAH . ditinggalkan .

Dan yang paling teristimewa. Dalam pencilbox annoying aku ni ada kertas Asma Ul-Husna . Nama Nama Allah. Kertas ni ustazah yang jual . Banyak benda yang ustazah jual untuk mendapatkan duit bagi membesarkan surau sekolah. Tadaa ..



Nama Nama Allah berserta kebaikan jika mengamalkannya. 
Subhanallah , rupanya setiap nama Allah mempunyai Fadhilat yang tak terjangkau oleh pemikiran manusia . 
:'). Itu tandanya , sayangnya Allah pada hambanya. 


THE END .

1 comment: